Subvenció a 5 escoles de Reus per a la compra de llibres de text

Les escoles Isabel Besora, Rubió i Ors, Teresa Miquel, General Prim i el Col·legi Sant Pau reben una aportació econòmica de la Fundació per a la compra de llibres de text

fotografia subvenció text2014

La Fundació Privada Reddis ha realitzat una aportació econòmica de 9.000€ a 5 escoles de Reus destinada a la compra de llibres de text, amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d’establir un fons que pugui servir per a alumnes d’altres cursos escolars.

El criteri que ha establert la Fundació Privada Reddis ha estat atorgar la quantitat de 1.000€ per línia. Per tant, l’import final atorgat a cada escola dependrà del número de línies que tingui cadascuna. Enguany els centres d’ensenyament que s’han beneficiat d’aquest ajut han estat: l’escola Isabel Besora, Rubió i Ors, Teresa Miquel, General Prim i el Col·legi Sant Pau. La novetat d’enguany és que s’atorga una ajuda a una escola concertada: el col·legi Sant Pau.

Degut a la bona acollida que va tenir aquesta ajuda fa un parell d’anys, i donada la difícil situació per la que passen moltes famílies, la Fundació ha decidit donar continuïtat a la donació i fer-la extensiva a més centres d’ensenyament de la ciutat.

En un moment de crisi econòmica com l’actual, la Fundació dóna resposta a necessitats de la societat i és fidel als seus principis fundacionals.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Subvenció a 5 escoles...