Subvenció a 6 escoles de Reus per a la compra de llibres de text

Les escoles Marià Fortuny, Eduard Toda, Sant Bernat Calvó,  Cèlia Artiga, Misericòrdia i Institut Escola Pi del Burgar reben una aportació econòmica de la Fundació per a la compra de llibres de text.

subvencio ecoles sis centres

La Fundació repeteix, un any més, la subvenció a diverses escoles de Reus destinada a la compra de llibres de text, amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d’establir un fons que pugui servir per a alumnes d’altres cursos escolars.

Enguany l'import total per als 6 centres d'ensenyament ascendeix a 12.000€ . El criteri que ha establert la Fundació Privada Reddis ha estat atorgar la quantitat de 1.000€ per línia. Per tant, l’import final atorgat a cada escola dependrà del número de línies que tingui cadascuna. Aquest any els centres d’ensenyament que s’han beneficiat d’aquest ajut han estat: Marià Fortuny, Eduard Toda, Sant Bernat Calvó,  Cèlia Artiga, Misericòrdia i Institut Escola Pi del Burgar.

Degut a la bona acollida que va tenir aquesta ajuda l’any passat, i donada la difícil situació per la que passen moltes famílies, la Fundació ha decidit repetir-la enguany i fer-la extensiva a més centres d’ensenyament de la ciutat.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Subvenció a 6 escoles...