Subvenció a BICICAMP per al projecte "L'escola pedala"

La Fundació i BICICAMP posen en marxa el projecte "L'ESCOLA PEDALA", un conjunt d'activitats adreçades als alumnes d'educació infantil i primària amb l'objectius de normalitzar l'ús de la bicicleta i promoure una mobilitat sostenible i uns hàbits de vida saludables.

presentacio escola pedala

El criteri utilitzat ha estat seleccionar escoles que no hagin rebut darrerament cap ajuda per part de la Fundació Privada Reddis i, no cal dir, que estiguin interessades en el projecte.

Amb tot, la Fundació ha decidit obsequiar totes les escoles de Reus amb el conte “Un petit conte de bicicleta”, de Marta Bonet i amb il·lustració de Marc Sardà. S’han facilitat tres exemplars a cada escola a fi que els puguin incorporar a la seva biblioteca.

lescola pedala 2

El projecte es desenvoluparà al llarg de tot el curs escolar, en funció de les dates que han proposat les escoles. Un total de 900 alumnes gaudiran d’aquestes activitats educatives durant el 2013/2014.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Subvenció a BICICAMP per...