Subvenció a quatre CEIPs de Reus per a la compra de llibres de text

Els CEIPs Pompeu Fabra, Ciutat de Reus, Prat de la Riba i Rosa Sensat reben una aportació de la Fundació per a la compra de llibres de text.

llibres textFotografia amb el president de la Fundació, Valero Camps, i alguns dels patrons, la regidora d'ensenyament, Ma. Dolors Sardà, la inspectora, Ma. Dolors Colilles, i els directors i professors dels CEIPs Pompeu Fabra, Ciutat de Reus, Prat de la Riba i Rosa Sensat durant l'acte de lliurement.

Aquesta aportació realitzada anirà destinada a la compra de llibres de text, amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d’establir un fons per a les escoles, que pugui servir per a alumnes d’altres cursos escolars.

Donada la bona acollida que ha tingut aquesta ajuda i la difícil situació per la que passen moltes famílies, la Fundació està estudiant la possibilitat d'ampliar aquestes ajudes a altres escoles de Reus de cara al curs vinent.

En un moment de crisi econòmica com l’actual, la Fundació dóna resposta a necessitats de la societat i és fidel als seus principis fundacionals.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Subvenció a quatre CEIPs...