Taller de rumba catalana a l'escola Rosa Sensat

La Fundació Privada Reddis subvenciona un curs de rumba catalana per als alumnes de l'Escola Rosa Sensat impartit pel cantant i guitarrista del grup Gertrudis i La Colònia, Xavi Ciurans.

rumba sensat

La Fundació Privada Reddis i l’Aula de Sons han posat en marxa, per aquest curs 2014-2015, un taller de rumba i guitarra per als alumnes de l’Escola Rosa Sensat impartit pel cantant i guitarrista del grup de rumba catalana Gertrudis i La Colònia. Una iniciativa que busca ajudar a millorar la cohesió dels nens i nenes d’aquesta escola, al mateix temps que amplia l’oferta formativa, oferint-los un accés a la cultura mitjançant la música que els ajudarà a créixer també com a persones.

rumba 2 rosa sensat

El taller ha permès als alumnes aprendre cançons tradicions passades a rumba, cors de rumba catalana, cançons conegudes d’artistes “rumberos”, una base senzilla de guitarra i tot allò referent a les lletres de les cançons: estructurar, escriure, improvisar lletres i aprendre a fer rimes. Tot això amb la transversalitat de la llengua catalana com a vehicle de moltes de les rumbes conegudes i amb la voluntat que aquesta llengua tingui per a l’alumnat una cara protagonista en l’àmbit lúdic.

La subvenció de la Fundació Privada Reddis ha permès que 15 alumnes dels cursos de 4t, 5è i 6è d’aquesta escola hagin pogut gaudir de les classes de rumba i guitarra durant l’últim trimestre del curs 2014/2015.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Taller de rumba catalana...