Col·laboració en el projecte de recuperació d'aliments frescos

La Fundació col·labora en el projecte amb la compra de 9 neveres perquè les entitats que reparteixen els aliments en puguin fer una bona conservació

aliments frescos

Davant el Projecte de recuperació d'aliments frescos, impulsat per la Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de Reus, la Fundació Privada Reddis ha volgut col·laborar en la compra de 9 neveres perquè les entitats que reparteixen puguin fer una conservació adequada d'aquests aliments.

Aquestes entitats són les 5 parròquies vinculades a Càritas: Crist Rei, Sant Francesc, Sant Joan Baptista, Sant Pere Apòstol i Sant josep Obrer, i 3 centres: Associació social i cultural Amistat i raíces, Centre Pastoral d'ajuda al pres i al necessitat, i societat Sant Vicenç de Paül.

La recuperació de tones i tones d'aliments (fruites, verdures, iogurts, peix, carn...) que actualment són llençats com a deixalles i que estan en bones condicions, poden ser recuperats i així es pot ajudar a persones que no disposen de recursos econòmics i suficients, sobretot en aquests moments de dificultat econòmica que estan patint moltes famílies.

Aquest procés té tres parts importants:

• Recollida d'aliments (en proveïdors diferents: Carrefour, Bon Preu, Simply...)
  • Triatge d'aliments (Taller Baix Camp)
  • Lliurament de comandes (centres de repartiment)

La Fundació Privada Reddis, mitjançant la compra de neveres que arribaran als centres que distribuiran el menjar a les persones, fa que no es trenqui la cadena de fred i que les entitats que han de repartir-lo puguin fer una bona conservació d'aquests aliments.

Estem contents de poder col·laborar en un projecte que arrenca amb les ganes de donar una petita solució a les mancances en què es troba part de la població de Reus i continuem treballant, amb moltes ganes, per a millorar el benestar de la nostra societat.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Col·laboració en el projecte...