Conferència "Què necessitem per a educar els nostres alumnes?"

El periodista i escriptor Salvador Cardús va pronunciar, el passat 12 de març a les 17.30 hores a la sala d'actes de la Fundació, la conferència "Què necessitem per a educar els nostres alumnes?".

salvador cardus

La Fundació Privada Reddis i l'Àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Reus han creat, conjuntament, el projecte "Què necessitem per a educar els nostres alumnes", amb l’objectiu de fomentar una nova cultura del CO (construir, compartir, col·laborar...), d’afavorir la igualtat de recursos educatius als alumnes i a les famílies, i per a crear xarxes de col·laboració entre la comunitat educativa.

cardus 1

Aquest projecte consta de dues sessions per a reflexionar i intercanviar experiències entorn a què necessitem per a educar els nostres alumnes. Quines estratègies i actituds calen desenvolupar per preparar les noves generacions en un món global, canviant i existent.

La primera sessió, organitzada per la Fundació Privada Reddis, constava d’una conferència, que va tenir lloc el dimecres 12 de març a les 17.30 hores a la sala d’actes de la Fundació i que va pronunciar el periodista i escriptor Salvador Cardús sota el títol “Què necessitem per a educar els nostres alumnes”.

cardus 4

La segona sessió, organitzada per l’Àrea de Benestar Social de l’Ajuntament de Reus, tindrà lloc el proper 19 de març a les 17.30 hores i consta d’un taller on diversos centres d’ensenyament explicaran les seves experiències en el camp educatiu.  Aquests centres són: Escola Prat de la Riba, Escola Sant Salvador i Institut Salvador Vilaseca.

cardus 2

El projecte “Què necessitem per a educar els nostres alumnes” va dirigit a tota la comunitat educativa: docents, famílies i educadors en període d’escolarització obligatori. Per als docents tindrà reconeixement com a activitats del Pla d’Educació de Zona.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Conferència "Què necessitem per...