Creació d’un espai o centre d’acollida per a nens amb discapacitats de la ciutat de Reus i la comarca del Baix Camp

Projecte en curs. La Fundació Privada Reddis, a banda de liderar el projecte, realitzarà una aportació econòmica per tal d'aconseguir que Reus i la comarca del Baix Camp disposin d'un espai per a nens amb discapacitats.

La Fundació Privada Reddis, amb l'ànim de millorar el benestar de les persones de la nostra societat, està treballant intensament per a dur a terme una iniciativa important pel nostre territori.

Prenent de model el que s'ha fet aquest estiu amb el Casal d'Estiu de l'Escola Alba, la Fundació vol impulsar un nou projecte més ambiciós que englobi la ciutat de Reus i la comarca del Baix Camp. La idea és fer un espai o centre d'acollida permanent, per a tots els nens amb discapacitat, d'edats compreses entre 1 i 18 anys.

La Fundació Privada Reddis, a banda de liderar el projecte, realitzarà una aportació econòmica per tal de posar en marxa aquest espai.

Actualment s'està treballant perquè l'Ajuntament de Reus cedeixi un local on poder desenvolupar aquesta activitat. I també es compta amb el suport de l'AMPA de l'escola Alba de Reus, pel que fa a l'aportació de monitors i educadors.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Creació d’un espai o...