Subvenció a ACABS per al programa Societat Limitada de Punt 6 Ràdio.

La Fundació Privada Reddis col·labora, des de fa uns anys, amb ACABS (Acció Cívica Antibarreres Socials del Camp de Tarragona) per a la producció del programa setmanal "Societat Limitada" a Punt 6 Ràdio. Un espai radiofònic per als col·lectius amb discapacitat.

slpunt6

El programa Societat Limitada s'emet cada dijous de 20.00h a 21.00h i es repeteix els diumenges de 13.00h a 14.00h. Conduït per Xavier Nogués, Rafael Sanchez i Pere Agramunt, el programa vol remanarcar la gran importància del component social que s'amaga darrera el concepte de discapacitat i pretén:

- Cercar un referent positiu i de normalitat de la imatge  de la persona amb discapacitat.

- Donar a conèixer les entitats associatives presents a l'àmbit del Camp de Taragona dels diferents tipus de discapacitats.

- Informar els oients sobre l'actualitat del món de la discapacitat.

El programa està estructurat entorn de dos blocs principals: un primer de noticies del sector de la discapacitat en general (amb especial atenció a les que es generen en l'àmbit d'actuació d'ACABS i de cobertura de l'emissora) i una secció anomenada "En detall" on s'entrevisten als responsables de les entitats associatives presents al Camp de Tarragona o s'explica, en forma de reportatge, determinats temes d'especial transcendència o actualitat.

societat limitadaImatge d'un dels programes de Societat Limitada amb els conductors de l'espai i alguns convidats

"Acció Cívica Anti Barreres Socials del Camp de Tarragona" és una asociació de persones amb discapacitat física que es va fundar l'any 1.995  amb l'objectiu de promoure la integració social  de las persones del col.lectiu i la sensibilització del conjunt  de la població en relació  a aquesta problemàtica.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a ACABS per...