Subvenció a l’AMPA de l’Escola Alba per a dur a terme un “Casal d’estiu per a discapacitats”

Índex d'article
El Casal
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis i La Caixa realitzen una aportació econòmica per poder dur a terme un Casal d'estiu per a nens discapacitats. Aquesta ajuda, entregada a l'AMPA de l'Escola Alba, ha anat destinada bàsicament a pagar el cost dels monitors.

Els nens de l'Escola Alba a la piscinaEls nens de l'Escola Alba a la piscina. Podeu veure més fotografies a la galeria del Casal.

La Fundació Privada Reddis, juntament amb La Caixa, concedeixen una subvenció a l'AMPA de l'Escola Alba per tal de dur a terme un "Casal d'estiu per a nens discapacitats".

Aquest casal, dirigit a persones amb necessitats educatives i específiques en edats compreses entre els 3 i 18 anys i els germans dels mateixos que hi vulguin participar, ha estat creat amb la voluntat de ser un espai pel lleure, un espai formatiu i un espai de continuïtat al treball pedagògic i terapèutic que es realitza al llarg del curs escolar i que queda interromput en el període estival. A més ofereix la possibilitat a tots els nens i nenes, amb necessitats especials i específiques, de poder gaudir de les vacances en un entorn saludable, a l'aire lliure i amb activitats engrescadores.

L'AMPA Escola Alba és una associació sense ànim de lucre, que agrupa les mares i els pares dels alumnes de l'Escola Pública d'Educació Especial Alba de Reus i el seu principal propòsit és col·laborar amb el centre educatiu per complementar la tasca educativa dels nens.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l’AMPA de...