Subvenció a l’Associació de famílies de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles

3.000€ per tirar endavant la construcció dels locals que serviran per donar atenció a unes setanta persones i a una cinquantena de famílies.

La Fundació Privada Reddis atorga una subvenció de 3.000€ a l'Associació de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles per tirar endavant la construcció dels locals que serviran per donar atenció a unes setanta persones i a una cinquantena de famílies a través del club social "El Porxo". Els diners aniran destinats a pagar la construcció dels locals, que s'han inaugurat aquest any.

Associacio de malalts mentals Dr. Francesc Tosquella
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l’Associació de...