Subvenció a l’Associació de malalts d’alzheimer Reus i Baix Camp

L’ajuda va destinada al desenvolupament del tractament amb malalts lleus i familiars, formant un grup psicoterapèutic.

Ternura - Associació de malalts d'alzheimer Reus i Baix Camp

La Fundació Privada Reddis atorga una subvenció a l'Associació de malalts d'Alzheimer Reus i Baix Camp, premiant-los la gran tasca que realitzen a favor d'aquest col·lectiu. Els diners aniran destinats al desenvolupament del tractament amb malalts lleus i familiars, formant un grup psicoterapèutic.

Notícia a Canal Reus TV
Associació de malalts d'alzheimer Reus i Baix Camp
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l’Associació de...