Subvenció a l'Associació de Malalts Mentals per al projecte "Posa't les piles"

Gràcies a l'aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis, els usuaris del Club Social El Porxo han pogut realitzar un parell de sortides de cap de setmana durant el 2013 (una al juny i l'altra al setembre) en diversos indrets de Catalunya.

mentals 2 2

Les persones que pateixen un trastorn mental, en la majoria dels casos, depenen econòmica i socialment de les seves famílies i solen estar vinculades a la Xarxa de Salut Mental a través dels seus serveis. Aquesta dependència suposa que la persona afectada per una malaltia mental no potenciÏ les seves capacitats d'autonomia i creixement personal, generant exclusió social i la no participació en activitats organitzades pel Club o bé organitzades per a la ciutat de Reus.

L'Associació de malalts mentals Francesc Tosquelles, gràcies a la subvenció que li ha atorgat la Fundació Privada Reddis, ha pogut posar en marxa el projecte "Posa't les piles", que ha permès als seus usuaris, gaudir de 2 sortides de cap de setmana en dos indrets de Catalunya.

mentals 3 2L'associació ha treballat en diverses comissions abans de les sortides, amb l'objectiu de programar les activitats del cap de setmana, rols, càrrecs i responsabilitats de cada persona durant la sortida.

Aquestes sortides fan possible que les persones amb un transtorn mental siguin més autònomes contribuïnt en la seva integració social, i se sentin més segures per poder participar posteriorment en les diferents experiències molt positives per a la seva salut ja que, durant 3 dies, han vinscut fora de casa amb els seusc ompanys vivint experiències enriquidores, a través de les activitats programades a l'aire llliure i en contacte amb la natura.

Cada sortida ha estat formada per 10 usuaris i 2 monitors del Club Social El Porxo.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l'Associació de...