Subvenció a l'Associació Síndrome de Down per dur a terme el projecte Ni-ni (Ni fred ni calor)

Índex d'article
Les activitats
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis ha atorgat una ajuda a l'Associació Síndrome de Down de Reus per tal de millorar les instal·lacions on petits i grans realitzen tot tipus d'activitats lúdiques i creatives.

sindrome down1Alguns nens de l'Associació Síndrome de Down fent classes de psicomotricitat
sindrome down2Els nens i nenes també realitzen activitats d'Hipoteràpia

A l'Associació Síndrome de Down de Reus s'hi realitzen tot tipus d'activitats per tal de millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, especialment aquelles amb Síndrome de Down i les seves famílies: psicomotricitat, tallers de cuina, taller de manualitats, informàtica, xerrades, cursos, conferències, reunions, assemblees, berenars, celebracions, festes, etc.

sindrome down3Els balls de saló, una de les activitats més divertides!

Per tal que aquestes activitats puguin dur-se a terme satisfactòriament, es necessita tenir un local ben condicionat. És per això que la Fundació Privada Reddis ha decidit donar una ajuda a l'Associació per posar en marxa el projecte Ni-ni. Amb aquest projecte es pretén aconseguir que els nens i nenes que formen part de l'Associació Síndrome de Down no passin ni fred ni calor mentre realitzen diverses classes i tallers al centre.

L'ajuda de la Fundació ha servit per instal·lar un aparell d'aire calent i fred que permetrà que els nens puguin continuar gaudint de les moltes activitats que l'Associació els ofereix, amb total comoditat.

sindrome down4Alumnes i voluntaris de l'Associació Síndrome de Down de Reus

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció a l'Associació Síndrome...