Subvenció al CRAE - Ball de cavallets

La Fundació Privada Reddis atorga una subvenció al CRAE - Ball de cavallets per dur a terme un programa de seguiment personalitzat de menors en acolliment.

ball cavalletsLa responsable de la comissió social de la Fundació, Cori Bach, la directora del CRAE-Ball de Cavallets, i la patrona de la comissió social de la Fundació, Carme Buixeda.

L'ajuda anirà destinada a pagar les despeses de personal d'un tutor que treballarà amb les famílies dels menors en acolliment; i realitzarà un seguiment personalitzat per tal que la relació entre ambdós millori i els menors puguin tornar-se a reincorporar al seu domicili familiar ben aviat.

El CRAE-Ball de cavallets té actualment uns 20 menors en acolliment, d'edats entre 3 i 17 anys que, amb la figura d'un educador, viuen en diversos pisos tutoritzats. El centre vetlla per la vida diària d'aquests nens i nenes i treballa, dia a dia, amb les seves famílies perquè els menors puguin tornar a casa amb els seus pares el més aviat possible.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió social » Subvenció al CRAE -...