Convocatòria del 7è Premi de Pintura Ceferino Olivé

Últimes setmanes per participar en el 7è Premi de Pintura Ceferino Olivé que organitza, bianualment, la Fundació Privada Reddis.

Glòria Cot Reig, guanyadora del 1r. Premi en la 6ena edició Premi Ceferino Olivé 2009 - Obra: La rossor de la tenebraGlòria Cot Reig, guanyadora del 1r. Premi en la 6ena edició Premi Ceferino Olivé 2009 - Obra: La rossor de la tenebra

La Fundació Privada Reddis va obrir, el passat mes de juny, la convocatòria per participar en el 7è Premi de Pintura Ceferino Olivé. El veredicte del jurat i el lliurament dels premis es realitzarà en un acte públic el dia de la inauguració de l'exposició: divendres 28 d'octubre de 2011 a les 7 de la tarda. El jurat seleccionarà les obres i les exposarà a la seu de la Fundació Privada Reddis, del 28 d'octubre al 27 de novembre de 2011.

Els premis estaran dotats amb:

• 1er. premi: 5.000€
  • 2on. premi: 3.000€
  • 3er. premi: 2.000€

El guanyador del concurs tindrà, a més, l'opció d'utilitzar la sala d'actes de la Fundació, per dur a terme una exposició dels seus quadres durant el mes de novembre de l'any següent.

Les obres es presentaran acompanyades de la butlleta d'inscripció degudament complimentada. Tant la butlleta com les bases es poden aconseguir trucant al 977 32 11 32

L'adreça on s'han de lliurar les obres és: "Fundació Privada Reddis", Plaça de la Llibertat, nº6 entresòl de Reus, i el termini d'admissió és: fins el 31 d'agost (només matins) i de l'1 al 30 de setembre de dilluns a dijous de 9 a 13 hores i de 16,30 a 19,30. Divendres de 9 a 13 hores.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Convocatòries » Convocatòria del 7è Premi...