S'obre la convocatòria del 8è Premi de Pintura Ceferino Olivé

La Fundació Privada Reddis, organitza, bianualment aquest Premi que enguany arriba a la seva 8ena edició.

Els participants ja poden començar a preparar les seves obres (de tema i temàtica lliure) que es podran lliurar del 19 al 31 d'agost (de 9 a 13 hores) i del 2 al 30 de setembre (de dilluns a dijous de 9 a 13h i divendres de 9 a 13h).

Totes les obres es presentaran acompanyades de la butlleta d'inscripció degudament complimentada, que s'inclou a les bases i que tambés es poden aconseguir mitjançant la nostra pàgina web: www.fundacioreddis.org

L'adreça on s'han de lliurar les obres és: Fundació Privada Reddis, Plaça de la Llibertat, nº 6, entresòl, 43201 Reus (Tarragona).

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Convocatòries » S'obre la convocatòria del...