Premis als treballs de projecte de Formació Professional - 1a edició

Per al curs 2014-2015 i, d’un total de 9 treballs presentats, la Fundació ha concedit 3 Premis per un import de 3.100€.

En els següents vídeos podreu veure les exposicions que cada alumne va realitzar davant dels membres del jurat i de diversos familiars i amics.

Els guanyadors d’aquesta 1a edició han estat:

• 1r. Premi (1.500€): Youth Box Per Maite Puey Blanch, de l’Escola d’Art i Disseny de Reus
  • 2on. Premi (1.000€): Blauverd. Per Irene Badia Gibert, Georgina Rom Aguiló, Vanesa Ortega Muñiz i Laia Nolla Racionero, de l’Institut Berenguer d’Entença de l’Hospitalet de l’Infant
  • 3er. Premi (600€): Més que un estiu. Per Marina Valdepeñas Borràs, Jennifer Zafra Val, Alba Ruiz Casanovas i Anna Rodíguez Gallego, de l’Institut Gaudí de Reus.

El jurat va ser presidit pel Sr. Josep Lluís Torres (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Maria Teresa Sorrosal (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), el Sr. F. Andreu Lascorz (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), la Sra. Maria Carme Màdico (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Valero Camps (en representació de la Fundació Privada Reddis)), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis), i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari).

Youth Box. Per Maite Puey

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Exposició de projectes » Premis als treballs de...