Premis als treballs de recerca de Batxillerat - 5a edició

Per al curs 2014-2015 i, d’un total de 20 treballs presentats, la Fundació ha concedit 6 Premis per un import de 6.200€.

En els següents vídeos podreu veure les exposicions que cada alumne va realitzar davant dels membres del jurat i de diversos familiars i amics.

Els guanyadors d’aquesta 5a edició han estat:

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.500€): La química de la cosmètica. Per Maria Martí Lobato Martín, de l’Institut Joan Puig i Ferreter de La Selva del Camp
  • 2on. Premi (1.000€): El futur a les nostres mans. Per Anna Hernández Marsal, de l’Institut Salvador Vilaseca de Reus
  • 3er. Premi (600€): Els insectes van de carnaval. Per Mireia Rodríguez Martínez, de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.500€): L’estigma, la gran barrera arquitectònica de l’esquizofrènia. Per Pol Romera Vinyuelas, de l’Institut Baix Camp de Reus
  • 2on. Premi (1.000€): A toc de festa. Per Arnau Anguera Navarro, del Col·legi La Salle de Reus
  • 3er. Premi (600€): Més enllà de la mort. Per Josep M. Folch Olivella , de l’ Institut Salvador Vilaseca de Reus

El jurat va ser presidit pel Sr. Jesús González (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis), el Sr. Andreu Martín (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp) i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari)

Àmbit Científic - Tecnològic

La química de la cosmètica. Per Maria Martí Lobato