Exposició "4 artistes de Reus"

Galeria de les diverses obres exposades a l'exposició '4 artistes de Reus. Un tast de Joan Rebull, Neus Segrià, Ramon Ferran i Magda Folch', que va tenir lloc del 5 al 20 de febrer a la sala d'exposicions de la Fundació Privada Reddis.

Dos homes i dues dones, dos artistes que formen part de la història de l'art i dos que continuen en plena activitat treballant dia a dia al seu taller; i tots quatre amb el nexe comú d'haver marcat una fita en les diferents disciplines artístiques que han conreat. Tots ells tenen un pes específic en el panorama artístic del nostre país, i la seva obra ha portat el nom de Reus enllà la nostra ciutat i enllà Catalunya.

Aquesta mostra representa l'epíleg dels quatre tallers dedicats a conèixer i aprofundir en la vida i l'obra d'aquests quatre creadors de la nostra ciutat, i que van tenir lloc al Casal de les Dones els mesos de març, maig, octubre i novembre del 2012.

Us trobeu aquí: Inici » Fons cultural » Galeria d'art » Exposició "4 artistes de...