Galeria del 7è premi de pintura Ceferino Olivé

Galeria de les vint-i-dues obres seleccionades com a finalistes de les setanta set presentades al 7è premi de pintura Ceferino Olivé.

1er premi

Paisatge oxidat. Josep Bahima Carles

Ha participat en diverses exposicions individuals i col·lectives en diferents galeries i centres culturals, així com en fires d'art nacionals i internacionals. També ha estat finalista en diversos premis de pintura locals. El 2005 obtingué la Medalla Juli Verne a Nantes (França).

2on premi

El colador. Jaume Camats Petanàs

Llicenciat en Belles Arts per l'Escola Superior de BBAA "Sant Jordi" de Barcelona en l'especialitat de pintura. Des de l'any 1970 comparteix la seva activitat docent, impartint classes de dibuix en diversos centres d'ensenyament, amb la seva activitat artística, realitzant diverses exposicions de pintura en diferents municipis catalans.

3er premi

Reflex, posta de sol al Delta. Paquita Ciurana Rimbau

Pertany a l'associació Pinzell Trempat de Reus, pintors a l'oli, i des de l'any 2004 pertany a l'associació Cambrils Art Total (C.A.T.). Ha realitzat diverses exposicions individuals i col·lectives en diferents municipis, i també ha estat guanyadora de diversos premis de pintura locals.

Us trobeu aquí: Inici » Fons cultural » Galeria d'art » Galeria del 7è premi...