Digitalització i catalogació del fons sonor de Ràdio Reus

Projecte en curs. La Fundació Privada Reddis actualment finança aquest projecte de recuperació, catalogació i digitalització del fons sonor de Ràdio Reus.

Digitalització Radio Reus

La Fundació i Ràdio Reus han firmat un acord per tal de dur a terme el procés de recuperació, catalogació i digitalització del fons sonor d'aquesta emissora, que posteriorment passarà a ser exposat als reusencs i reusenques perquè puguin escoltar els sons de la seva història més recent.

Fundada l'any 1926, Ràdio Reus EAJ 11, va ser una de les primeres emissores d'Espanya que va començar a funcionar, molt abans que ho fessin d'altres situades a capitals de província i amb més població.

Actualment s'està treballant en el projecte.

Us trobeu aquí: Inici » Fons cultural » Memorial J.M. Sugranyes » Digitalització i catalogació del...