Convocatòria de premsa: Presentació del projecte de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i la Banda Simfònica per l'estada del director Jesús Ignacio Pérez Perazzo

Roda de premsa: La Fundació Privada Reddis col·labora amb la Banda Simfònica de Reus subvencionant l’estada del prestigiós director veneçolà, Jesús Ignacio Pérez Perazzo, que assajarà i dirigirà la Banda en dos concerts a Tarragona i Reus. Es presentarà el projecte, i el calendari d’assajos i concerts.

Dia: Divendres 26 d’abril

Hora: 17:30 hores

Lloc: Sala d’actes de la Fundació Privada Reddis

Intervindran: Sr. Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Ramon Reverter, director de la Banda Simfònica de Reus, i Sr. Jesús Ignacio Pérez Perazzo, director musical