Convocatòria de premsa: Signatura del conveni de col·laboració 2015 entre la Fundació Privada Reddis i l'Obra Social "la Caixa"

Motiu: Signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i l’Obra Social “la Caixa” per al desenvolupament de projectes socials realitzats per 7 entitats del territori durant el 2015.

Dia: Dimecres 7 d’octubre

Hora: 11.30 hores

Lloc: Centre Ocupacional (C/ Canal, 22, Reus)

Intervindran:

. Sr. Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis

. Sra. Cori Bach, responsable de la comissió social de la Fundació Privada Reddis

. Sr. David Ciscar, director de l’Àrea de negoci de CaixaBank a Reus

. Sra. Tatiana Caro, directora d’institucions de CaixaBank a Tarragona

. I els responsables de les 7 entitats: Associació d’Alzheimer de Reus i el Baix Camp, Taller Baix Camp, Club de Tennis Taula Ganxets de Reus, Centre Pastoral d’Acollida al Pres el Necessitat, Associació de Familiars de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles, Càritas Interparroquial de Reus i Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » Convocatòria de premsa: Signatura...