Convocatòria de premsa: Signatura del conveni de col·laboració 2016 entre la Fundació Privada Reddis i l'Obra Social "la Caixa"

Motiu: Signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i l’Obra Social “la Caixa” per al desenvolupament de projectes socials realitzats per 7 entitats del territori durant el 2015.

Dia: Dilluns 20 de juny

Hora: 12.00 hores

Lloc: Hospital de dia Mas Sabater (C/ Ceferino Oliver nº4, 43203 Reus)

Intervindran:

•      Sra. Carme Buixeda, responsable de la comissió social de la Fundació Privada Reddis
  •      Tatiana Caro, directora d’institucions de CaixaBank a Tarragona
  •      I els responsables de les 7 entitats: Associació Asperger del Camp de Tarragona; Associació Apis Urbis; Associació per a la família, l’educació, la cultura i l’habitatge; Fundació Amics de la Gent Gran; Centre d’Ajuda al Pres i al necessitat; Federació d’Associacions de Discapacitats físics i orgànics Mestral COCEMFE, i Fundació Privada per la lluita contra l’Esclerosi Múltiple.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » Convocatòria de premsa: Signatura...