Convocatòria de premsa: Signatura del conveni entre la Fundació i l'Obra Social la Caixa 2017

Motiu: Signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i l’Obra Social “la Caixa” per al desenvolupament de projectes socials realitzats per 12 entitats del territori durant el 2016.

Dia: Dijous 6 d’abril

Hora: 12.00 hores

Lloc: Associació Alzheimer de Reus i el Baix Camp (Carretera de Castellvell, 18, 43203 Reus)

Intervindran:

• Sra. Carme Buixeda, responsable de la comissió social de la Fundació Privada Reddis
  • Sra. Tatiana Caro, directora d’institucions de CaixaBank a Tarragona
  • I els responsables d’algunes de les entitats que han rebut la subvenció: Associació Síndrome de Down; Associació Pàdel amb tu; Associació de pares i mares d’alumnes Col·legi Alba; Acció Cívica Antibarreres Socials del Camp de Tarragona ACABS i Associació d’Alzhemier de Reus i el Baix Camp.
Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » Convocatòria de premsa: Signatura...