Es cedeix la safata que va traslladar el cor de Fortuny a la Fundació Privada Reddis

El dimarts dia 5 de juny a les 18.00 hores tindrà lloc, a la sala d’actes de la Fundació Privada Reddis, l’acte de donació de la safata que va servir per traslladar el cor de Fortuny, al 1876, des de la casa de la Vila fins a la Prioral de Sant Pere.

La donació és un desig exprés de la família Sugranyes al Fons Memorial que la Fundació va dedicar al seu pare, l'expatró Josep Maria Sugranyes.

Durant l'acte s'explicarà com aquesta safata va arribar a les mans de Josep Maria Sugranyes, i es donarà un petit document que el mateix Sugranyes va publicar, fa un temps, amb la recopilació de diversos textos trobats que donen fe d'aquest trasllat.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » Es cedeix la safata...