La Fundació prepara una exposició per a celebrar el seu vintè aniversari i divulgar la seva obra social

La Fundació Privada Reddis celebra el seu vintè aniversari (1992-2012), mantenint ben viva la vocació social i ciutadana de la qual és hereva. L’exposició mostra la feina que la Fundació segueix duent a terme en l’àmbit social, cultural i educatiu, alhora que enforteix els llaços amb la societat de Reus i del Baix Camp.

Plantejada com una mostra explicativa però també amb un cert vessant lúdic, serà comissariada per l’escriptor i periodista Toni Orensanz i es podrà visitar entre el 15 de juny i el 15 de juliol a la sala d’actes de la Fundació.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » La Fundació prepara una...