La Fundació Privada Reddis atorga, un any més, una subvenció a diverses escoles de Reus per a la compra de llibres de text

Adjunt hi trobareu la nota de premsa i una fotografia de l'acte de lliurement (amb el president de la Fundació Privada Reddis, Valero Camps, la regidora d'ensenyament, Ma. Dolors Sardà, la inspectora d'ensenyament, Ma. Dolors Colilles, els representants de les 6 escoles que han rebut la subvenció i diversos membres de la comissió d'ensenyament de la Fundació Privada Reddis).

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » La Fundació Privada Reddis...