La Fundació Privada Reddis entrega els Premis de Recerca de Batxillerat i lliura una dotzena de beques als alumnes de Formació Professional

Avui, dijous 9 de febrer a les 19 hores ha tingut lloc, a la seu de la Fundació Privada Reddis, la primera edició dels Premis de Recerca de Batxillerat i l’acte de lliurament de les beques que la Fundació atorga, des de l’any 1995, als estudiants de Formació Professional.

Per al curs 2010-2011, la FPR ha concedit 12 beques als alumnes de Cicles Formatius de Formació Professional de Grau Superior i 4 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import total de 12.200€.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » La Fundació Privada Reddis...