La Fundació Privada Reddis lliura, demà dimecres, les beques als estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials i les beques post doctorals a la Facultat de Medicina de la URV

Dimecres 17 d'octubre a les 19.00 hores:

- lliurement de les beques de mobilitat als estudiants de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV, a la Fundació Privada Reddis (plaça Llibertat, 6, entresol, Reus)

- lliurement dels Premis Sant Lluc i les beques post doctorals als estudiants de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV, a l'Aula Mgna Francesc Cailà de la Facultat (carrer de Sant Llorenç, 21, Reus).

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » La Fundació Privada Reddis...