TOTS SOM REUS. 20 anys de la Fundació Privada Reddis s'inaugura aquest divendres 15 de juny

La Fundació Privada Reddis inaugura aquest divendres dia 15 de juny, una exposició per celebrar el seu vintè aniversari i divulgar les activitats que s’impulsen o amb les quals es col·labora avui dia en els diferents àmbits d’actuació: educatiu, social i cultural.

Desenvolupament de l'acte:

18.30: Convocatòria de mitjans. El president de la Fundació, Valero Camps, el responsable de la Comissió de Comunicació de la Fundació, Josep Maria Martí, i el comissari de l’exposició, Toni Orensanz, faran una visita comentada amb els mitjans de comunicació per tal d’explicar, amb més detall, l’exposició. En acabat, els mitjans que ho desitgin podran fer fotografies o realitzar alguna petita entrevista a qui creguin oportú.

19.00: Inauguració. L’exposició obrirà les seves portes al públic en general i posteriorment hi haurà uns breus parlaments per part del patronat de la Fundació Privada Reddis i algun membre de l’Ajuntament de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Notes de premsa » TOTS SOM REUS. 20...