Notícies

La Fundació Privada Reddis obre un cicle de conferències pedagògiques sota el lema 'Educar avui'

Llegiu la notícia al diari online reusdigital.cat

Conferència de Salvador Cardús - "Educar Avui"

Llegiu la notícia a la publicació online reusdirecte.cat

Guardons de la Ciutat 2012

Llegiu la nota de premsa de l'Ajuntament de Reus

La Fundació Privada Reddis organitza un concert amb la Banda Simfònica de Reus

Llegiu la notícia al fitxer adjunt

La Fundació recull "el seu guardó" de la ciutat 2012

La Fundació Privada Reddis va recollir divendres 21 de setembre, un dels guardons de la ciutat que concedeix cada any l'Ajuntament de Reus, en "reconeixement a la seva tasca al servei de la ciutat, col•laborant en la promoció i realització de tota mena d’accions i programes de caràcter educatiu, social i cultural en benefici de les persones vinculades al Baix Camp i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 20è aniversari de la seva creació”.

L'acte de lliurement va tenir lloc al Saló de Plens i també va reconèixer la tasca de l'Associació de Concerts de Reus, la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, el Col•legi Sant Josep, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc, Llop’s Teatre i Òmnium Baix Camp.

El Saló de Plens acull la gala dels Guardons de la Ciutat 2012

Llegiu la notícia al diari online reusdirecte.cat

Guardons de la ciutat 2012: cultura i educació

Llegiu la notícia al diari online Reusdigital.cat

La Fundació Reddis organitza un concert amb la Banda Simfònica de Reus amb motiu de Misericòrdia

Llegiu la notícia al web de la revista NW

La Fundació Privada Reddis organitza un concert amb la Banda Simfònica

Llegiu la notícia al diari online reusdigital.cat

L'Ajuntament de Reus concedeix un dels guardons de la ciutat a la Fundació

Aquest divendres 21 de setembre a les 20.00 hores, l'Ajuntament de Reus oferirà l'acte de Lliurement dels guardons de la ciutat.

La Fundació Privada Reddis ha estat un dels guardonats d'aquest 2012, entre els que també es troben: la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Col·legi Sant Josep, Llop’s Teatre SF/87, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, l’Assocació de Concerts de Reus, Òmnium Cultural del Baix Camp i el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc.

Matriculació als tallers "Coneguem les/els nostres artistes" - Ramon Ferran

Al mes d'octubre, conixerem a...

Ramon Ferran: Matriculació: 3 a 28 de setembre. Curs: dilluns 8, 15, 22 i 29 d’octubre.

La matriculació del taller es realitzarà al Casal de les Dones, Plaça de la Patacada 9 de Reus. El preu és de 20€.

El taller anirà a càrrec de Carme Puyol Torres, historiadora i tècnica d’arxius i es durà a terme de 18 a 20 h.

"TOTS SOM REUS: vint anys de la Fundació Privada Reddis"

Llegiu la notícia a reusdirecte.cat

TOTS SOM REUS - reusdirecte

Llegiu l'article d'opinió al reusdirecte

La Fundació Reddis inaugura l'exposició "Tots som Reus"

Llegiu la notícia a la web de la revista NW

Tots som Reus

Llegeix l'article d'opinió al diari online Reusdigital.cat

Reus a prop Notícies: 20 anys de la Fundació Reddis

Vegeu la peça informativa a la plataforma digital Reus a prop notícies

Vint anys d'història de la Fundació Privada Reddis en una exposició

Llegiu la notícia al diari online Reusdigital

Iniciatives a favor de la ciutat

Llegiu la notícia al fitxer adjunt

La Fundació Reddis i Ràdio Reus fan una crida a reusencs que tinguin documents sonors

Llegiu la notícia al diari online Reusdigital.

La Fundació Privada Reddis inaugura l’exposició del seu 20è aniversari

Llegeix la notícia al fitxer adjunt

Us trobeu aquí: Inici » Notícies