Capítol 1 - "M'ha anat millor que parlar amb un amic"

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Seguint la seva línia d'acció social, la Fundació Privada Reddis dóna suport a diverses associacions mitjançant la realització de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat. Aquest és el cas de l'Associació Síndrome de Down de Reus. La Fundació ajuda en el manteniment de les seves instal·lacions on petits i grans poden realitzar tot tipus d'activitats lúdiques i educatives.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 1 - "M'ha...