Capítol 2 - Descobrint Rebull

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

La cultura és un dels principals objectius de la Fundació Privada Reddis; però això dóna suport a tots aquells projectes culturals que tenen a veure amb la cultura popular i amb artistes destacats de la nostra ciutat i comarca. Aquest és el cas dels Tallers Coneguem els/les nostres artistes. Gràcies al patrocini d'aquests tallers, molts ciutadans poden conèixer de prop la vida i l'obra de 4 grans artistes reusencs: Joan Rebull, Neus Segrià, Ramon Ferran i Magda Folch.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 2 - Descobrint...