Capítol 3 - Ciència ficció

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. Aquest és el cas del Sergi, que fa més de 10 anys va ser becat per la Fundació i això li va permetre continuar endavant i emprendre una iniciativa professional en solitari. Com ell, són més de 700 els alumnes que han pogut gaudir d’una beca de la Fundació i ara poden seguir el seu camí en l’àmbit professional.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 3 - Ciència...