Capítol 4 - Pintava

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Seguint la seva línia d'acció social, la Fundació Privada Reddis dóna suport a diverses associacions mitjançant la realització de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat. Aquest és el cas de l'Associació d'Alzheimer de Reus i el Baix Camp. L'ajuda que realitza la Fundació va destinada al desenvolupament del tractament amb malalts lleus i familiars, formant un grup psicoterapèutic.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 4 - Pintava