Capítol 5 - Ceferino Olivé

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

La cultura és un dels principals objectius de la Fundació Privada Reddis; per això, a banda de donar suport a tots aquells projectes culturals que tenen a veure amb la cultura popular i amb artistes destacats de la nostra ciutat i comarca, ha creat i promogut tot tipus de creacions artístiques. El Premi de pintura Ceferino Olivé, creat ara fa 15 anys i que ja va per la setena edició, n'és un exemple. Mitjançant aquest premi la Fundació promou la cultura artística i premia el talent dels artistes de Reus i comarca. Al marge dels artistes de prestigi que hi han participat, una bona mostra de la seva repercussió són les 629 obres que s'hi han presentat en les 7 edicions.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 5 - Ceferino...