Capítol 6 - Vocació de campaner

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. Per aquest motiu, la Fundació ha decidit finançar un nou projecte; la "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar", de Còdol Educació. Amb aquesta activitat, dirigida als nens i nenes de les escoles de Reus i el Baix Camp, els alumnes podran conèixer la Prioral i el Campanar des de la vessant cultural, històrica i social.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 6 - Vocació...