Capítol 7 - Una vida senzilla

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Seguint la seva línia d'acció social, la Fundació Privada Reddis dóna suport a diverses associacions mitjançant la realització de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat. Un exemple d’això és el Centre d'Ajuda al Pres i al Necessitat, que treballa per alimentar l’esperança de moltes persones necessitades. La Fundació Reddis li ha atorgat una subvenció perquè pugui continuar distribuint ajut de primera necessitat a un nombre important de persones que cada dijous fa cua a les seves insta·lacions.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 7 - Una...