Capítol 8 - La màquina del temps

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

La Fundació Privada Reddis no només ha treballat en el terreny de l'art sinó que també ha treballat en el terreny de la comunicació. Aquest és el cas del projecte de digitalització i catalogació del Fons Sonor de Ràdio Reus. Hi havia un patrimoni sonor que estava malmès i en possibilitats de perdre's que s'ha volgut recuperar. La Fundació treballa actualment en el projecte, que es creu que serà una aportació important no només de salvament sinó de posar-lo a disposició dels reusencs i reusenques perquè puguin escoltar una part de la seva història.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 8 - La...