Capítol 9 - Present, passat i futur

La Fundació Privada Reddis, amb la voluntat de donar-se a conèixer millor a la ciutat i a la comarca, ha preparat unes càpsules informatives per tal d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar en els seus 3 d'àmbits d'actuació.

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. Aquest any la Fundació ha creat els Premis Treballs de Recerca, amb l'objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l'ensenyament secundari postobligatori. La Júlia i la Clàudia són dues de les alumnes que van ser premiades i ara, com molts dels altres becats per la Fundació, continuen els seus estudis a la universitat.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Capítol 9 - Present,...