"Cal agrair a la Fundació aquesta feina de servei públic per a la ciutat" - Carles Esporrín

Carles EsporrínData de naixement: 27 de març de 1975.
Lloc de naixement: Reus.
Professió: Enginyer Industrial, periodista i fotògraf.
M'agrada... explicar històries.
Detesto... els que només saben posar aigua al vi.
Un desig... deixar una bona història per explicar.

Fins fa un parell d’anys coneixia molt per sobre la Fundació Reddis, n’havia sentit a parlar però la cosa no anava més enllà d’un simple “em sona” sense gaire transcendència. En aquests darrers mesos i gràcies a la proposta que la Fundació em fa de coordinar i dirigir la digitalització de l’arxiu sonor de ràdio Reus, he pogut conèixer amb molt més detall quina és la feina que desenvolupa i quin servei fa a la ciutat de Reus. La conservació i arxiu d’un fons sonor, que discorre en paral·lel a l’evolució de la ciutat i el seu entorn durant els últims setanta anys, és cabdal des d’un punt de vista històric i periodístic. A més, la cessió d’aquest fons a l’Arxiu Municipal de Reus el converteix en patrimoni de tots. Potser hauria de ser la pròpia administració qui tingués cura de la seva història, en tot cas, cal agrair molt a la Fundació aquesta feina de servei públic per a la ciutat.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » "Cal agrair a la...