"La Reddis va ajudar a consolidar uns ideals professionals i educatius" - Ovni Comunicació Visual

El Marc i el Sergi d'Ovni Comunicació VisualData d'aterratge: 1 d'octubre del 2008.
Lloc de naixement: l'espai exterior.
Professió: Disseny i il·lustració.
Ens agrada... pensar en cada projecte com un repte.
Detestem... la infoxicació.
Un desig... fer volar la nau.

La tardor del 2008 va aterrar un Ovni a la ciutat de Reus, i des de llavors que els seus tripulants, el Sergi i el Marc, han fet volar la imaginació dels habitants de la ciutat sense perdre el món de vista.

Ja abans d'enlairar la nau havien tingut contacte amb la Fundació Reddis, quan anys enrere el Sergi va ser becat pels estudis finals dins del camp de l'Arquitectura Efímera, a l'Escola d'Art de Reus. Aquesta beca va ser important, tant per la quantia econòmica com també pel reconeixement a una feina feta amb esforç, rigorositat, i la tenacitat de sis mesos de projecte on s'hi van expressar tots els coneixements de varis anys d'aprenentatge dins del món de la pintura, el disseny i la mateixa arquitectura efímera. Va ser la primera vegada que es valorava un projecte creatiu d'un dels tripulants. L'impuls moral va fer despertar, a mode d'embrió, la idea de la creació d'un estudi, fins esdevenir la nau que és avui dia.

La importància de l'ajuda de la Reddis, més enllà d'un projecte puntual, és la consolidació d'uns ideals, en aquest cas professionals i educatius. L'impuls de l'ensenyament en la societat és un valor fonamental, ja que en el coneixement hi ha el progrés i és per això que cal felicitar a la Fundació Reddis per aquestes iniciatives. I més ara que corren aquest temps on l'esforç, l'educació, la creativitat, l'ensenyament, etc. es cotitzen a la baixa. Apostar per ells diu molt d'una entitat i dels seus patrons. Molts joves han tingut l'oportunitat de seguir creient en els seus projectes i impulsant-ne de nous gràcies a la inèrcia generada en el moment.

Un altre contacte de l'Ovni amb la Fundació ha estat just fa un any quan es va confiar en l'estudi per fer una profunda reestructuració del seu lloc web, el projecte dirigit pel Marc i els responsables de comunicació de la Fundació. La renovació d'aquest espai comunicatiu va tenir com a leitmotiv presentar a la Fundació a partir de les seves activitats, els projectes en que col·labora, les beques que concedeix i els premis que organitza. El capital humà de l'entitat s'hi va bolcar, col·laborant activament i entenent que, amb la celebració dels seus 20 anys com a teló de fons, obrir les portes i donar a conèixer la seva labor a la societat havia de ser la cirereta del pastís.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » "La Reddis va ajudar...