Una petita empenta 3 - Per menjar-se el món

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. Des de fa molts anys, la Fundació subvenciona el programa Erasmus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (FCEE) de la Universitat Rovira i Virgili, per tal de promoure la realització d'estades de mobilitat acadèmica dels estudiants. L'Elena i el Ricard són dos dels alumnes que van realitzar una estada a l'estranger i ens explicaran la seva experiència.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Una petita empenta 3...