Una petita empenta 4 - Per fer-se sentir

Des dels seus inicis, la vocació de la Fundació Privada Reddis ha estat treballar per a la millora dels recursos humans. La seva ajuda s’ha dirigit bàsicament als centres d’ensenyament secundari i superior, realitzant tot tipus d’aportacions i dotacions per a beques, cursos, col·laboracions i intercanvis. Però la Fundació també recolza projectes de gran qualitat educativa i artística. Aquest és el cas del projecte Cantània. Amb aquesta activitat, dirigida als nens i nenes de les escoles de Reus, 350 alumnes han pogut participat d’un macroconcert acompanyats de 10 músics i cantants professionals.

Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Una petita empenta 4...