Una petita empenta 9 - Per vèncer

Seguint la seva línia d'acció social, la Fundació Privada Reddis dóna suport a diverses associacions mitjançant la realització de projectes que afavoreixen la inclusió social i que ajuden a contribuir al benestar de la nostra societat. Aquest és el cas de la Fundació Privada per la lluita contra l'Esclerosi Múltiple que, a través de diversos tractaments i activitats, ajuda a millorar la salut de les persones que pateixen aquesta malaltia.

SaveSave
Us trobeu aquí: Inici » La institució » Parlen de la Fundació » Una petita empenta 9...