Projectes

Tal i com marquen els seus estatuts i des dels primers anys d'activitat, la Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb moltes de les entitats que enriqueixen l'important teixit associatiu de la nostra ciutat.

Les ajudes realitzades per poder portar a terme aquestes iniciatives serveixen per assolir objectius que tot sovint són molt necessaris per a millorar el nostre entorn social.

La voluntat és seguir fent-ho, impulsant sobretot els projectes innovadors, especialment d’aquelles entitats que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural.

Lliurement dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP

acte lliurement

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 2 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 9.300€.

4a. edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI

jordi salas

El catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la URV, Jordi Salas-Salvadó, pronunciarà la conferència "Importància de la dieta mediterrània en la prevenció de les malalties cròniques. L'estudi PREDIMED i PREDIMED-PLUS", el dijous 21 d'abril.

Llegiu-ne més...

El jurat del Premi d'Art Contemporani es reuneix per decidir els 2 guanyadors d'aquesta edició

reunio jurat

El jurat del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis es va reunir al Museu de Reus per decidir els 2 guanyadors d'aquesta edició. Aquests es faran públics el dia 5 de febrer a les 19 hores, coincidint amb la inauguració de l'exposició.

Llegiu-ne més...

"Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa"

presentacio llibre anorexia

Ja teniu disponible en format pdf el llibre-guia "Què li passa? Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa".

Llegiu-ne més...

Presentació del llibre “Què li passa?: Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa”

anorexia bulimia 2

El passat dissabte 12 de desembre, a la seu de la Fundació, l'ACAB ens va presentar l'actualització d'aquest llibre que, en format guia, és un bon recurs pels familiars de malalts d'anorèxia, bulímia i altres trastorns del comportament alimentari.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2015

conveni caixa 2015

L’Associació d’Alzheimer, el Club Tennis Taula Ganxets, el Centre d’Acollida al pres i al necessitat, l’Associació de familiars de malalts mentals Dr. Tosquelles, Càritas Interparroquial de Reus, el Taller Baix Camp i l’Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus han estat les beneficiades de la subvenció

Llegiu-ne més...

4 centres d'ensenyament de Reus reben una subvenció per a la compra de llibres de text

llibres text 2015

L'Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets reben una aportació econòmica de la Fundació que anirà destinada a la compra de llibres de text.

Ja tenim els finalistes del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis

premi art contempoarni

El Jurat ja ha decidit qui són els 14 finalistes de la 1a. edició del Premi d'Art Contemporani. Els 2 premiats es donaran a conèixer el divendres 5 de febrer, mateix dia en què s'inaugurarà l'exposició al Museu de Reus i es presentarà el catàleg.

Llegiu-ne més...

Patrocini del casal d'estiu de Càritas

casal estiu caritas

La Fundació Privada Reddis col·labora amb Càritas Interparroquial de Reus en el patrocini d'aquest casal que porta per nom "El casal d'estiu més festiu" i que va començar el passat dilluns 6 de juliol.

Llegiu-ne més...

Patrocini de la 2a fase de la informatització de la biblioteca del Centre de Lectura

caàleg centre lectura

La Fundació Privada Reddis renova el conveni de col·laboració amb Beep i el Centre de Lectura per continuar amb la informatizació del catàleg de la Biblioteca del Centre, que el darrer any ha informatitzat més de 20.000 ítems.

Casal d'estiu - Parròquia de Sant Joan

casal sant joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social.

Primer Campionat de Catalunya Unificat de Tennis Taula Special Olympics

tennis taula

La Fundació Privada Reddis va patrocinar aquest campionat, organitzat pel CTT Ganxets i el Club Esportiu Alba, i a més ha becat a 6 nens i nenes en risc d'exclusió social que han pogut fer classes de tennis taula durant tot un curs sencer.

Taller de rumba catalana a l'escola Rosa Sensat

rumba sensat

La Fundació Privada Reddis subvenciona un curs de rumba catalana per als alumnes de l'Escola Rosa Sensat impartit pel cantant i guitarrista del grup Gertrudis i La Colònia, Xavi Ciurans.

Llegiu-ne més...

Patrocini de Missa a Buenos Aires "MISATANGO"

cartell misatango

La Fundació Privada Reddis patrocina aquest concert, interpretat pel Cor Mestral, que tindrà lloc aquest divendres 26 de juny a les 21 h a la Prioral de Sant Pere. L'entrada és lliure.

La Fundació cedeix una vintena de pintures al Museu de Reus

signatura conveni museu

Quasi totes les pintures provenen de diferents edicions del Premi de Pintura Ceferino Olivé, que s'organitza cada dos anys des de la Fundació

Col·lecció de pintura de la Biennal Ceferino Olivé al Museu de Reus

ceferino olie

L'exposició, dedicada al fins pictòric de la Fundació Privada Reddis dipositat al Museu, es podrà visitar fins el 30 de maig

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2014

conveni obra social lacaixa 2014

L'Associació contra l'anorèxia i la bulímia, l'Associació de Parkinson, el Taller Baix Camp i la Fundació Mossèn Frederic Barà han estat les beneficiades de la subvenció del 2014.

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació d'Alzheimer per al manteniment del grup terapèutic

fisioterapeuta

L'ajuda econòmica de la Fundació va destinada a mantenir el grup terapèutic per a familiars de persones afectades per la malaltia.

Llegiu-ne més...

Edició de la història gràfica de la vida del general Prim

presentacio comic prim 1

La Fundació Privada Reddis edita la història gràfica del general Prim; un còmic que es distribuirà als centres educatius de la comarca per apropar la vida del reusenc universal.

Subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Barà

taller bicicletes fbara

La Fundació ha atorgat una ajuda destinada a diversos projectes: taller de reparació de bicicletes, casal d'estiu i centre d'esplai.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes