Projectes

Tal i com marquen els seus estatuts i des dels primers anys d'activitat, la Fundació Privada Reddis ha col·laborat amb moltes de les entitats que enriqueixen l'important teixit associatiu de la nostra ciutat.

Les ajudes realitzades per poder portar a terme aquestes iniciatives serveixen per assolir objectius que tot sovint són molt necessaris per a millorar el nostre entorn social.

La voluntat és seguir fent-ho, impulsant sobretot els projectes innovadors, especialment d’aquelles entitats que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural.

Presentació del llibre “Què li passa?: Quan els trastorns del comportament alimentari entren a casa”

anorexia bulimia 2

El passat dissabte 12 de desembre, a la seu de la Fundació, l'ACAB ens va presentar l'actualització d'aquest llibre que, en format guia, és un bon recurs pels familiars de malalts d'anorèxia, bulímia i altres trastorns del comportament alimentari.

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2015

conveni caixa 2015

L’Associació d’Alzheimer, el Club Tennis Taula Ganxets, el Centre d’Acollida al pres i al necessitat, l’Associació de familiars de malalts mentals Dr. Tosquelles, Càritas Interparroquial de Reus, el Taller Baix Camp i l’Ampa del Centre d’Educació Especial de Reus han estat les beneficiades de la subvenció

Llegiu-ne més...

4 centres d'ensenyament de Reus reben una subvenció per a la compra de llibres de text

llibres text 2015

L'Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets reben una aportació econòmica de la Fundació que anirà destinada a la compra de llibres de text.

Ja tenim els finalistes del Premi d'Art Contemporani Fundació Privada Reddis

premi art contempoarni

El Jurat ja ha decidit qui són els 14 finalistes de la 1a. edició del Premi d'Art Contemporani. Els 2 premiats es donaran a conèixer el divendres 5 de febrer, mateix dia en què s'inaugurarà l'exposició al Museu de Reus i es presentarà el catàleg.

Llegiu-ne més...

Patrocini del casal d'estiu de Càritas

casal estiu caritas

La Fundació Privada Reddis col·labora amb Càritas Interparroquial de Reus en el patrocini d'aquest casal que porta per nom "El casal d'estiu més festiu" i que va començar el passat dilluns 6 de juliol.

Llegiu-ne més...

Patrocini de la 2a fase de la informatització de la biblioteca del Centre de Lectura

caàleg centre lectura

La Fundació Privada Reddis renova el conveni de col·laboració amb Beep i el Centre de Lectura per continuar amb la informatizació del catàleg de la Biblioteca del Centre, que el darrer any ha informatitzat més de 20.000 ítems.

Casal d'estiu - Parròquia de Sant Joan

casal sant joan

La Fundació Privada Reddis subvenciona un any més el casal d'estiu de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus amb la voluntat d'acollir infants en risc d'exclusió social.

Primer Campionat de Catalunya Unificat de Tennis Taula Special Olympics

tennis taula

La Fundació Privada Reddis va patrocinar aquest campionat, organitzat pel CTT Ganxets i el Club Esportiu Alba, i a més ha becat a 6 nens i nenes en risc d'exclusió social que han pogut fer classes de tennis taula durant tot un curs sencer.

Taller de rumba catalana a l'escola Rosa Sensat

rumba sensat

La Fundació Privada Reddis subvenciona un curs de rumba catalana per als alumnes de l'Escola Rosa Sensat impartit pel cantant i guitarrista del grup Gertrudis i La Colònia, Xavi Ciurans.

Llegiu-ne més...

Patrocini de Missa a Buenos Aires "MISATANGO"

cartell misatango

La Fundació Privada Reddis patrocina aquest concert, interpretat pel Cor Mestral, que tindrà lloc aquest divendres 26 de juny a les 21 h a la Prioral de Sant Pere. L'entrada és lliure.

La Fundació cedeix una vintena de pintures al Museu de Reus

signatura conveni museu

Quasi totes les pintures provenen de diferents edicions del Premi de Pintura Ceferino Olivé, que s'organitza cada dos anys des de la Fundació

Col·lecció de pintura de la Biennal Ceferino Olivé al Museu de Reus

ceferino olie

L'exposició, dedicada al fins pictòric de la Fundació Privada Reddis dipositat al Museu, es podrà visitar fins el 30 de maig

Conveni amb l'Obra Social la Caixa per al 2014

conveni obra social lacaixa 2014

L'Associació contra l'anorèxia i la bulímia, l'Associació de Parkinson, el Taller Baix Camp i la Fundació Mossèn Frederic Barà han estat les beneficiades de la subvenció del 2014.

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació d'Alzheimer per al manteniment del grup terapèutic

fisioterapeuta

L'ajuda econòmica de la Fundació va destinada a mantenir el grup terapèutic per a familiars de persones afectades per la malaltia.

Llegiu-ne més...

Edició de la història gràfica de la vida del general Prim

presentacio comic prim 1

La Fundació Privada Reddis edita la història gràfica del general Prim; un còmic que es distribuirà als centres educatius de la comarca per apropar la vida del reusenc universal.

Subvenció a la Fundació Mossèn Frederic Barà

taller bicicletes fbara

La Fundació ha atorgat una ajuda destinada a diversos projectes: taller de reparació de bicicletes, casal d'estiu i centre d'esplai.

Llegiu-ne més...

Subvenció a l'Associació de Parkinson per al projecte "Passar de l'OFF a l'ON"

parkinson off on

Gràcies a l'aportació econòmica de la Fundació, s'ha pogut posar en marxa un taller en el qual 8 professionals, dels diferents àmbits de la salut, han dut a terme deu sessions on els integrants de l’associació han après a llegir el propi cos per a descobrir els seus propis recursos.

Subvenció al Taller Baix Camp per a la Instal·lació d’un parc saludable

taller baix camp parc

L'ajuda econòmica atorgada per la Fundació ha servit per a instal·lar un parc saludable a la llar Masia Roig, dirigit a les persones adultes del Taller Baix Camp.

Llegiu-ne més...

Conveni de col·laboració amb SECOT per fomentar l'emprenedoria

conveni secot 2014

La Fundació Privada Reddis i SECOT han firmat un conveni per promoure l'emprenedoria entre els alumnes de Formació Professional de diversos instituts de Reus i Tarragona.

Patrocini del projecte l'Escola Pedala

l escola pedala 2 2014

La Fundació Privada Reddis patrocina, un any més, el projecte "L'ESCOLA PEDALA", un conjunt d'activitats amb l'objectiu de normalitzar l'ús de la bicicleta i promoure una mobilitat sostenible i uns hàbits de vida saludables.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes