La Fundació Privada Reddis dona suport a la primera del festival 'Muses'.

La comissió de cultura de la Fundació Privada Reddis dona suport a la primera del festival 'Muses', que es va inaugurar a Reus el passat 11 d'octubre fins al 16 de novembre.

Muses neix per posar en valor la presència de dones en el món de la música al país i al territori i aspira a consolidar-se com un cicle de concerts de referència que faci visible la cultura musical creada per dones i promogui la pedagogia i la conscienciació sobre la igualtat de gènere.

Aquesta primera edició inclou una desena de concerts i altres activitats culturals relacionades amb el món de l’art i l’educació sobre gènere, sempre amb la música com a fil conductor.

Els esdeveniments se celebraran en diversos espais de la ciutat, com ara Casa Navàs, Cal Massó o Lo Submarino.

La programació compta amb les actuacions d’Angeladorrrm, Colet, El Niño Lord.Cah, Enyor, Guineu, Magalí Sare & Manel Frontià, Maig, Sònia Gómez, Wav.fle i l’exposició de l’escultora Béatrice Bizote, que tindrà bloc del 7 al 10 de novembre al Castell del Cambrer.

, que es va inaugurar a Reus el passat 11 d'octubre fins al 16 de novembre.