Previous Next

La Fundació Reddis de la mà de Grup Teixidó han contribuït amb un ajut per al Casal d'Estiu "Tennis Taula per a Tothom 2024"

Reus, 22 de juliol de 2024 – La Fundació Privada Reddis, de la mà del Grup Teixidó, ha col·laborat amb un ajut  destinat al Casal d'Estiu del Club Tennis Taula Ganxets de Reus. Aquesta iniciativa, sota el lema "Tennis Taula per a Tothom", té com a objectiu oferir beques a infants i joves d'entre 6 i 18 anys que, per raons econòmiques o socials, no poden practicar un esport.

Gràcies a l'ajut del Grup Teixidó a través de la Fundació Reddis i a l'intens treball del Club de Tennis Taula Ganxets de Reus, 19 infants i joves d'entorns socioeconòmics vulnerables han tingut l'oportunitat de gaudir amb altres joves de la ciutat d'aquest casal, on a través de l'esport es treballa la cohesió i la integració social, en un entorn inclusiu i accessible per a tothom.

Amb aquest projecte, Ganxets de Reus té l'objectiu donar igualtat oportunitats a tots  els menors que vulguin gaudir del lleure jugant a tennis taula, assegurant-se que totes les necessitats econòmiques que puguin sorgir estiguin cobertes. "Tennis Taula per a Tothom 2024" és una oportunitat perquè aquests joves puguin gaudir de l'esport sense barreres, promovent la inclusió i l'accés igualitari a l'activitat esportiva.

Aquestes beques no serien possibles sense el suport essencial de les empreses i entitats que contribueixen dia a dia per fer realitat el lema "Tennis Taula per a Tothom".

La col·laboració de la Fundació Privada Reddis i el Grup Teixidó demostra un compromís ferm amb la comunitat i amb la promoció de l'esport com a eina d'inclusió social.